Regnregnregn

Usch vad det regnar. Det bara öser ner!
Det blir nog bara o fortsätta packa o städa. Hela bokhyllan är tömd, alla lådor i skrivbordet, o flera kartonger är fyllda. Hehe jag har hittat det ena o det andra i bokhyllan :p ehm...

Slutar det regna så blir det ridtur också :) Igår hoppade ja Basil o han var helt fenomenal!! Jisses anåda vad han hoppa! Han tkt det va sååå kul! Vi kom mot en oxer, han sög duktigt på det, så såg ja att antingen måste han hoppa lite längre ifrån eller så måste han ta ett yttepytte språng o kravla sig över. Så ja sa åt han å hoppa lite längre ifrån. Det va lite längre än vad ja trodde. Men jäklar, han bara flööög! Så jäkla duktig! Jag hoppas verkligen Miia hinner rida i höst! Han e så rolig o rida :)

Igår va Sanna hit en stund o prata lite skit o hjälpte mig :)

Nej nu ska ja äta upp min frukost, o sen börja med rummet igen!


Bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0