Orkester och hemlängtan

Nu vet jag när jag kommer hem. På fredag kväll vid 18-19 tiden! Resan börjar redan vid 08.30 så det blir en lång dag.
Idag var vår första orkesterövning. Liiiite annorlundare än hemma.. Och så mkt svårare!! :s Det är riktigt svårt för mig! Inte alls på den nivå jag är van med. Får se hur det går när jag övar själv nu i veckan..
Sen hade vi gehör. Det var rätt soft.

Jag har hemlängtan! Saknar allt där hemma. Vara med alla kompisar, rida Cherokee, vill busa med Acke, bråka med mamma t.o.m.. Blää.. Just nu är det tungt... Allt är svårt o ja vill hem.

Blä

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Gisela

<3

2009-08-31 @ 17:40:35
URL: http://giselaj.blogg.se/
Postat av: alex

de kommer gå bra gumman:)<3

2009-08-31 @ 19:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0