Mina mål

Jag har några mål som jag ska försöka nå under det här året jag är borta.

För det första ska jag börja motionera ORDENTLIGT. Då menar jag så gott som varje dag! När jag spelade korpmatch så kom ja på att ja saknar fotbollen nå fruktansvärt! Så ska komma i form o bygga upp konditionen under det här året, så kanske ja kan börja träna sen när ja kommer hem :)
Så måste jag försöka få bättre självförtroende. Mitt självförtroende är verkligen botten!
Å såklart ska ja göra stora framsteg inom musiken. Bli bättre på fiol.
Men motionera är något jag kommer att prioritera väldigt högt! Trivdes så mkt bättre med mig själv förut när ja tränade fotboll så ofta.
Å så hitta en pojke i Bollnäs ;) haha nedå. Det ska ja inte! Jag hoppas det går vägen här hemma... Menmen.. Får väl se hur det går. Inte så lätt när man flyttar så långt bort..

Sen har ja lite andra, men det håller ja för mig själv :)

Förresten är det bara 11 lr 12 dagar tills jag kommer hem (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0