Ledighet

Så skönt o ha slutat jobba nu.

I fredags var vi ett helt gäng hos Sanna, o firade henne. Riktit trevligt :) sen bar det av till stan, o krog.
Lördagen var det jobb som gällde, sista dagen för min del. Söndagen var det krogvolley som stod på schemat. O mitt lag, Arken 2, tog hem hela skiten :D Så jäkla kul! Sen var det ut som gällde. Riktigt trevlig dag/kväll/natt :)

Igår var det vårt årliga VM. Vi åkte o körde go-cart istället för att rida. Skitkul va det! :) Å ehm...vi återgick till rutinerna.. JAG VANN :D hihi Men iår så kämpa jag iaf för det ;) O ja slog faktist dagens bästa tid!! :D HAde bästa tiden av alla som hade varit där o kört på hela dagen! hihi

Idag ha ja o wilma städat lite o fixat. Så skönt o va ledig. Men imorgon råka ja säga att ja kunde komma på jobb. Skit.. Ja kan aldrig säga nej! Så imorgon är det 8-17 som gäller.

Sen på natten åker ja o hanna med fiolgänget till Finland o spelar fiol (Y) Kommer hem på lördagen någongång.

Ikv ska hästarna motioneras, jag med, o rummet städas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0