Framme i Bollnäs

Jaa då var man framme i Bollnäs. Resan gick bra, sov som en stock i två timmar ^^ hehe jag är som småbarnen än, så fort jag sätter mig i bilen när vi åkt av färjan så somnar jag. Det var nästans så vi inte hann av båten innan ja slockna :p
Vi kom fram, ja fick nyckel till mig rum, så packade ja o mamsen upp, o pappa fixade datan. Det fanns visst trådlöst här! Iofs bor ja i huset där typ alla dator är. Receptionen å det. hehe. Sen visade det sig att jag fick tv på rummet :) Naaajs!
Så var det dags för samling o upprop. Det är ca 250 st som ska studera i år!! Det var 500 som sökte! O jag kom in.. :s hosch.. Internaten är överfulla! Sen var det rundvandring med 2orna. Sen träffades bara stråkgruppen. O vi fick hade blivit indelade i grupper, så på fredag skulle vi ha konsert! Vi ska spela kvartett. För er som inte vet vad det är, så är vi 4 stycken som spelar 4 olika stämmor :) Jag vart satt på första stämman. När ja kollade på noterna, såg ja att ja hade ju spelat den förut ^^ Så inga problem! Natalie i min grupp hade o spelat den förut så :)
Så var det en massa information hit o dit.
Ikv ha ja varit med några tjejer o druckit te o kollat på tv :)
Imorgon är det tidig uppstigning, o en massa information igen.. Sen minns ja inte riktit vad som händer mer. Jo, vi ska öva lite, tills på fredag.

Än så länge trivs jag :) Riktigt trevliga o sociala människor!
Dock trodde jag det skulle bli mindre festande, meen..vi vart redan bjudan på fest ikv ^^ hehe men vi orkade inte gå.

Nu ska ja duscha, o sen äta lite smörgås som mamsen o papsen köpte åt mig :) o kolla lite tv.

Skriver imorgon igen :) Då ska jag, natalie och karin ut o kolla till centrum å så!

Hoppas alla har det bra där hemma!

Puss



Bäst <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0