En vecka redan!

Nu har det gått en vecka redan! Shit vad tiden går fort! Imorgon kör allt igång på allvar. Tror jag har två timmar imorgon. Jag har orkester och diktat. Det är det enda :p hehe så ser hela min vecka ut! Har en lektion på onsdag, å det är min enskilda med Fröken, o den är 40 min ^^ Tjoho! :) Men den ser jag framemot! Riktigt mycket faktist. 
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Hade inte tänkt öva så mkt. Övade rätt mkt på vår kvartett igår. Imorgon ska vi öva själva på den, hela kvartetten. Det är jag i första, nathalie i andra, karin på viola och Sara på cello.
Sen diktatet.. Det ser ja inte framemot :p usch ja tkr inte riktigt om sådant.. Men det är nyttigt! Så det e väl bara o bita ihop..
Bara 5 dar kvar :)

Ingen mamma på Skype, så ja far väl ut o joggar då ist..

Skriver ikv igen!

Puss o kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0