Ännu en lyckad helg

ja då överlevde jag ännu en lyckad helg :)

fredagen:
sov länge, eftersom ja va ledig, skönt. fixade lite inför tävlingen, o sen for jag in till stan på fiol. gick helt okej. efter det var det snabbt iväg på hopptävlingen på aftonsol. plockade upp gisse på vägen. wilma skulle precis starta när vi kom dit. dom red så snyggt o prydligt, att det slutade på en 1:a plats! så duktiga! sen va det min tur. på framhoppningen va han så seg, o när vi kom in på banan var han seg ännu. men sen efter nått hinder så tände han till. o ännu mer på omhoppningen. vi var snabbast i omhoppningen, vilket blev en 1:a plats för oss med :D det var schönbergs dag ;) så stolta var vi alla 3! :)
efter det for ja hem o hoppa snabbt i bastun, o sanna satt vid datan o vänta på mig ^^ vi for vidare till henne sen o började dricka. sen kom hennes snälla syster dit, o hon skjutsade in oss till arken. det var duktigt mkt folk ute :O trångt va det i lobbyn. en jäkla kul kväll var det! o julia lyckades vi övertala o komma med :) riktit trevligt. lyckades ännu en gång göra bort mig lite granna...hehe aja, men trevligt var det :) massa folk ut som man kände!

lördagen:
inte lika trevligt.. mådde inte det bästa.. ja åt lite bakis mat, sen åkte ja runt me andreas, julia o petra. kul o prata gamla minnen :) hade lyckats strula till det lite för petra å hörde ja :p haha sry! :p
sen skjutsade gustav hem mig (: jag for ut o red, sen for ja på jobb till alandica. riktit kul o jobba, men tungt :p inte själva arbetet, va lite trött bara...hehe
slutade runt 1, o då gick ja över till arken o hämtade mamma, pappa, edgar o hans fru. träffade lite folk å ^^ ehm..

söndagen:
sov till kl 2. va helt slut. wilma for o tävlade dressyr me lisa. dom va så duktiga o slutade på en 4:e plats!
jag for ut me cherokee sen, red först lite dressyr på banan, o han gick så jäkla fint! så avslappnat. sen for vi ut o galopperade :)
nu ikv ha ja varit med sannisen :) <3 varit ut på lite äventyr (: hihi "jahaa...e det han..." haha så besviken xD

aja nu ska ja gå å lägga mig

ska försöka orka upp till skolan imorrn. sen på kvällen ska ja rida för mia :)

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0