aaa

ååh snälla ge mig bara min examen nuuu!! ja orkar inte me skolan!!

va o red dressyr idag på banan . ÄNTLIGEN har det smält!! så nu e det bara o tuta o köra :) han gick JÄTTE fint! så avslappnat . skrutten min :) <3 sen kom sanna dit me beja . ja byggde upp hinder åt dom (: så duktiga!

ikv ha ja varit efter mina grejjer till Jennifer, lr ja snarare hennes föräldrar ^^, sen ha ja varit med Sanna :) ojoj, vi ha varit på våra äventyr ;) aja skitkul va det iaf :D hehe

nu ska ja nog börja dra mig mot sängen
imorgon ska ja jobba på Arken .
å klippa mig, om ja vågar!











Jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: Gissee

Aaw han är så fin :)

2009-04-07 @ 19:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0