Innebandy

skoldagen sög ju då som vanligt .. usch . har sån jäkla ångest varje morgon när ja vaknar :s ja vill verkligen inte till skolan!!

ikv va ja o melle o kolla när det spelades innebandy matcher i baltichallen . Sanna stod i mål o var jätte duktig :)
Jag o Melle funderar om vi ska åka o testa på (igen) en innebandy träning . På måndag . Får väl se hur det blir med det :)
Fotbollen är nog tyvärr helt slut för min del .. :/ Jag har tappat intresse för det . O det krävs hur mkt jobb som helst om ja ska komma tillbaka i den form ja hade "när ja va som bäst" . Det tålamodet har inte jag ^^

imorrn har vi en timme sovmorgon . Å efter det serverar vi till kl 12, sen har vi två timmar tyska . sitta rätt upp o ner på stolen o inte göra så mkt . usch hata tyska!!! sen har vi bar dom två sista timmarna :) Prova massa drinkar! Mumms
sen e det helg för oss :D

O imorgon kväll e det Petra träning . Hoppas bara min vad håller :s

På fredag är det fiol 15.30-18.00, o seeeen...FEST :D

Nu e det bädden som gäller!
Nattinatti
<3


Kommentarer
Postat av: Marielle

Innebandy är skoj men oj min kondis alltså ^^

2008-11-22 @ 12:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0