Helgen

Ännu en lyckad helg . Ha haft skitkul :D
I fredgas var jag till Globen o kollade på horse showen . mmmm briar .....
Det var en trevlig resa :) Sen när vi kom hem igen så var det Arken som gällde :) Jag o Emmi bytte om vi terminalen o gick sen till Arken . Så förbannat rolig o trevlig kväll :D Jag for o sov till Hammarland sen :)
Idag har det varit lite lätt slitet... Jag har varit ut me älskling en sävng . Han var nåååågot pigg . Sen sov ja någon timme, o sen for ja ut me Jennifer en sväng, o hämtade mina saker . Så skjutsade vi Zippe o Carro? efter mat ^^ Så följde vi me upp på en fest, men eftersom vi såg ut som hej kom o hjälp mig, så var vi inte där länge .. :p Vi for å åt vår eftetlängtade french!
Hahah idag satt ja o prata å fundera att det e nu man inte sku villa bli i en blåskontroll . Ja men visst står det två poliser i H:land när ja hade varit efter Jennifer . Lite nervös va man ju ..
Skulle ha fått besök ikv, men var så pass länge i stan . Så imorrn kanske :)

Nu e det sängen som gäller!

Nattinatti
Puss



 ååh va ja tkr om dig :) <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Aww gulle <3

2008-11-30 @ 10:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0