Juldagen o fiol

Känner för att skriva av mig lite nu .

Kan ju börja med mina bravader .
Julafton var riktit trevlig . Ja önskade mig ingenting i julklapp . Annat än lite pengar . O det fick jag, så ja e väldans nöjd :) fick lite annat också .
På torsdagen var det party som gällde . Jag åkte in med Jennifer o hennes mamma in till stan, till Sanna o hennes syster . Å dom var hos Emma på förfest . Så vi var där, en stund . Vilket inte kändes så där .. ja .. bekvämt .. Så vi gick vidare till Indigo . Riktigt mysigt :) Petra o Andreas kom dit . Hade jätte trevligt! O Gustav jobbade som diskplockare ^^
Sen for vi till Mariepark . Var rätt slött i början, men sen börja det komma allt fler folk . Jag lyckas ju alltid med nått varje gång . Så Jennifer fick börja hinka vatten åt mig . Rätt tidigt... Men det var en trevlig kväll . Fast ja var rätt frustrerad o förvirrad...
Idag då. Ja har gått mellan tvsoffan o köket hela dagen . Inte orkat göra så mycket annat . Hästen min vart rastad av Miia .

Ikv ringde kantorn till mig! Han undrade om ja ville komma å spela i kyrkan! :D klart ja ville det! Så på söndag blir det att spela på Rosengården, o sen i början av Januari i kyrkan . Skulle ringa han imorrn, så sku vi bestämma mer .
Har inte varit så där jätte sugen på att spela fiol nu här på sistone . Men igår, när ja kollade på Rhapsody in rock på tvn, så var Linda Lampenius med . Och hon spelade Schindlers list, den låt jag har kämpat med här i höst, och äntligen fått den klar! Jag rös, från topp till tå! Jisses alltså . Hon e så förbannat grym! Tänk om man sku bli så där duktig...
Så när ja fick höra henne fick jag lite blodad tand .
Får hoppas att ja får lite spelningar :) O schindlers list ska jag få helt på grej så jag får spela upp den .

Imorrn åker vi över till Swe o shoppar lite .

O på söndag spela på Rosengården, och sen är det Petra träning :) yeeees

Nu ska jag gå å lägga mig . Ska upp halv 7 imorgon bitti o upp o mocka . snark

Nattinatti <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0