Fiolspel och hoppträning

Igår var vi till Swe o shoppade lite . Hitta två tröjjor o två par skor . Precis vad jag behövde!

idag fick ja sova ut, skönt . Sen ringde Sanna, hon hade varit o tittat på boxplats hos Lene-Maj, så hon kom hit en stund o pratade :)
Så tog jag mitt pick o pack å åkte till Rosengården . Sanna måsta följa med (A)
Väl där så gick det riktit bra . O det var uppskattat .
Kanske det blir spela i Finströms kyrka på trettondagen?

Nu ikv har jag varit på Petra träning till Sleipner . Gick nog helt okej . Lite ringrostiga var vi båda två kändes det som . Han tittade på planket, o jag lutade mig framåt ... Men vi båda skärpte till oss sen, å då funkade det :)

Nu sitter ja här, kom nyss hem från stan . Var en sväng dit med Jennifer . Å ni kan ju aaaldrig gissa vad vi gjorde dit ... (A) hihi jo vi var å hälsade på Ann .

Det blir väl å kolla film nu, o sen sova .
Imorgon blir det väl att åka me Jennifer o handla till nyår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0